bidrag till fototävling

 
 
Den här bilden har jag redan visat för er (ledsen för det) och anledningen till att jag lägger upp den igen, är för att jag tänkte delta i en tävling som http://fotogeniquee.blogg.se/ anordnar. Temat är "En bild du är riktigt nöjd med". Jag valde den här bilden, tagen i New York på Times Square, eftersom jag tycker att den känns effektfull och udda.
 
Man kan vinna kamerautrustning eller tillbehör från www.kamda.se, som till exempel den här söta kameraremmen, eller ett presentkort på www.sheinside.com.
 
Vill du också vara med och tävla? Klicka då här.


Sjukt fin bild! Hoppas du vinner! :D kommer lätt börja följa din blogg! <3

Svar: Åh, tack ska du ha! Det betyder supermycket.
None None

2012-10-06 // 17:17:41

Vad roligt att du är med och tävlar!

Svar: Det är bara kul att vara med! Superspännande. ^^
None None

2012-10-07 // 01:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback