blueberries

 
 
Igår kom en kompis över för pizza, pajbak och film. Blåbärspajen blev superdupergod och det var en jättekul kväll - till jag somnade i soffan under första halvan av filmen. Haha, det är så man vet att man stressat för hårt under veckan.
 
Just nu sitter jag omgiven av läxor och försöker få så mycket som möjligt gjort för att det inte ska bli lika jobbigt som förra veckan. Det känns skönt, för jag har faktiskt hunnit med en hel del.


» Fatma

gott!

Svar: Hihi ^^
None None

2012-10-28 // 10:25:03

Hallå? Vad hände med bloggen? :( Du har ju inte gjort inlägg nu på evighet :/

Svar: Jag veeeet. Förlåt! Men har postat två nya inlägg nu. :)
None None

2012-10-29 // 19:26:34

Gud vad gott det där ser ut, fin blogg!

Svar: Tack så mycket!
None None

2012-10-30 // 18:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback