broken

Jag vet inte hur jag lyckades. Det gick så snabbt och helt plötsligt bara låg jag där på golvet och skrek. Halkade på vårt stengolv i köket och bröt min vänstra arm. Det är så typiskt mig att klanta till det sådär. Jag måste hur som helst vila i en månad, så uppdateringen på bloggen kommer vara urkass - men jag ska självklart försöka så gott jag kan för er skull. Nu vet ni i alla fall hur det ligger till och jag hoppas att ni förstår. Ska göra allt jag kan för att kunna börja uppdatera som vanligt igen så snart som möjligt.
 
Ha det bra och gör inte som jag..


Åh gosh, stackars dig!
Det måste gjort grymt ont, ush! Gips och sånt nu eller?
Krya på dig <3

Svar: Jag skulle egentligen fått gipsa, men brottet sitter så högt upp att man inte kan det. Har mitella istället.Tack ska du ha! <3
None None

2012-10-10 // 18:19:59

Hejsan! :)
Tänkte bara tipsa om att du kan vara med och tävla om att bli dagens blogg hos mig just nu.
Var gärna med om du vill.

Kram!

_________________________

Stackars dig! Hoppas det blir bättre i armen snart :)

Svar: Tack! :)
None None

2012-10-10 // 20:05:58

Fin bild!!! :)

Svar: Tack! :)
None None

2012-10-10 // 20:47:39

Svar: ååh tråkigt, krya!! :( ♥

Svar: Tack ska du ha! ♥
Förresten, såg du mejlet jag skickade till dig? :)
None None

2012-10-10 // 23:14:42
» Emma

Ajdå! Hoppas det blir bättre. :)
Intressant blogg!

Svar: Tack! ^^
None None

2012-10-11 // 10:32:37
» Koffe

ajaj, sånt missöde. Förhoppningsvis så flyger månaden iväg och du blir fullt återställd :)

Svar: Ja, man kan ju alltid hoppas. What doesn't kill you makes you stronger.. :)
None None

2012-10-11 // 10:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback