butterfly don't fly away

Vilken fantastiskt härlig dag! Solen skiner, fåglarna kvittrar och blommorna blommar. Eller inte. Rena motsatsen faktiskt. Står här i regnet med frusna fingrar och genomblöta kläder och väntar på bussen som kommer först om en timme. Underbart, eller hur? Efter att ha spenderat hela skoldagen med orientering i en kall, mörk skog finns det inget jag hellre vill än att bara få krypa ner i min OnePiece med en varm kopp te. Men det verkar som att det får vänta ett bra tag. Måste sluta nu, för mina fingrar går knappt att röra. Känner mig såå positiv idag! Tja, marken är i alla fall täckt av vackra färger.

Bjuder på en liten bild från sommaren som så snabbt gav sig av. Vart tog den vägen?



Sv: tack så mycket!
Jag måste säga detsamma ;)

Svar: Åh, tack!
None None

2012-10-09 // 18:38:51
» emma

Åh så fin!

Svar: Tack!
None None

2012-10-09 // 21:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback