changes and surprises

Som ni kan se har jag piffat upp bloggdesignen lite. Det var faktiskt inte alls det här jag hade planerat som överraskning till er, men tyvärr har det blivit lite krångel och därför får den "riktiga" överraskningen vänta till helgen. Så, nu vill jag höra era åsikter! Vad tycker ni om den nya headern och profilbilden? De är båda gjorda i Photoshop Elements 7 och sedan animerade i Photoshop CS6. Av någon anledning föredrar jag att animera i CS6, trots att man egentligen kan göra det i Elements 7 också. Jaja, nu tycker jag att jag tjatat nog om animationer och krångel.
 
Jag har funderat lite på vad jag skulle kunna hitta på för kul här på bloggen utöver bilder och inlägg. Har ni några förslag? Videos? Frågestunder? Tävlingar? Vad skulle ni tycka var kul?
 
Som sagt, i helgen kommer det dyka upp en överraskning som jag i hemlighet fixat till er. Spännande, eller hur?


» Emmie

Gud så fina!

Svar: Tack ska du ha!
None None

2012-10-13 // 14:12:36

Fin blogg !

Svar: Tack!
None None

2012-11-15 // 16:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback