collars

 
 
Löskragar har varit inne ett bra tag nu, och jag bara älskar dem. Man kan välja en med spets och pärlor för en supersöt liten extra touch, eller en edgy och cool med spikar för en rockigare look. Det går helt enkelt att mixa och matcha på många olika sätt, för att få fram en rad olika stilar.
 
Har satt ihop ett litet collage här ovan med några kragar jag fastnade för. Jag äger själv två stycken; en svart med diamanter från Cocoo och en i rosa spets med pärlor från Glitter.
 
Vilken är din favorit? Har du någon löskrage?


» Buhuu

Jag älskar den med nitar! Såå fräck ;3
Jag har en svartgrå-randig som jag har sytt själv oxå.

Svar: Seriöst? Gud vad coolt!
None None

2012-11-06 // 18:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback