exotic paradise

 
 
 
 
För några dagar sedan kom mamma hem från en jobbresa till Thailand. Jag tittade igenom hennes kamera och hittade några bilder som jag tycker att hon lyckats riktigt bra med. Eller vad tycker ni? :)
 
Jag har varit i Thailand ett antal gånger, och jag bara älskar det. Vädret, naturen, människorna - inte maten dock. Har aldrig gillat asiatisk mat. Fast jag önskar att jag gillade sushi, för det ser så fint ut och så är pinnarna så roliga att äta med. Haha!
 
Den här söndagen har varit en riktig slappardag. Jag har bara gått hemma och latat mig i min rosa OnePiece, myst framför TV:n och läst lite bloggar. Egentligen är jag en sådan person som gärna vill ut och hitta på saker, men det brukar ändå alltid bli så att jag stannar inne och slöar. Det är ju härligt det med.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback