florabella

 
 
Ännu en bild från Paris. Den här är redigerad i Photoshop med effekter som jag laddat ner från Florabella Collection (www.florabellacollection.com). Jag kan verkligen rekommendera hennes så kallade actions (effekter) för er som har tillgång till Photoshop. De är rätt dyra, men totalt värda priset. Bilderna blir superfina och kvaliteten på effekterna är definitivt av toppklass.
 
Nu ska jag gå ner och äta lite frukost. Klockan är snart 12 och det börjar ju egentligen bli dags för lunch, men jag har haft fullt upp hela morgonen och helt enkelt inte haft tid. Får väl kanske bli en kombinerad frukost och lunch - brunch.
 


Åhh, vilken fin bild! Du är verkligen duktig!

Svar: Tack så hemskt mycket!
None None

2012-10-06 // 17:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback