holiday

 
 
Det är så härligt med lov! Inga prov, inga läxor, ingen press och ingen stress. Dessutom blir jag bättre och bättre i armen. Kan röra den rätt fritt nu. Yaay!
 
Så, jag var som sagt på Emporia i torsdags (öppningsdagen). Det var galet mycket folk och några av mina vänner som stod och köade kom aldrig in. Men jag hittade en hemlig ingång där det inte var någon kö alls, så det var bara att gå ut och in som man ville. Haha, ibland har man flyt. Allt gick jättebra i början. Grymma rabatter, jättefina kläder och supermumsig frozen yoghurt. Men så plötsligt började det tjuta och de ropade ut i högtalarna att en brand utbrutit i byggnaden och att man genast skulle evakuera. Jag är inte den som jagar upp mig över småsaker. Okej, nu ljög jag - det är tvärt om. Så när min hjärna började funka igen och jag förstod vad som hänt, greps jag minst sagt av panik. Jag sprang ut från affären och hittade en nödutgång. Det kändes som att den aldrig tog slut. När man vände vid en hörna trodde man alltid att där skulle finnas en dörr ut, men gång på gång fanns bara ännu fler trånga korridorer. Det var så mycket folk att man ibland stod stilla i flera minuter, och för mig som inte direkt avgudar trånga utrymmen var det hemskt. Att försöka komma förbi alla människor med en bruten arm var inte heller särskilt kul. Men så kom man ju tillslut ut och kunde andas in frisk luft istället för rökig.
 
På lördagen åkte jag tillbaka för att gå igenom de resterande affärerna som jag inte hann med. Köpte en jacka på Hollister, två par glittershorts, två stickade tröjor och en spetsklänning. Alltid kul med lite nya mysiga kläder att ha på sig. ^^
 
 


Åh vad roligt, hade varigt väldigt roligt om du la upp outfitbilder! :)
Själv ska jag åka till Stockholm imorgon, så följ gärna mina fyra dagar med min syster på min blogg;
http://novanda.kallmark.com
Kram :)

Svar: Låter superkul :)
None None

2012-10-31 // 20:33:11

Ohh så fin blogg och underbara bilder :)
Kika gärna in på min om du vill, kramis !

Svar: Tack!
None None

2012-11-11 // 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback