me and my camera

 

De första bokstäverna. De första orden. De första meningarna. Det första inlägget. I min första blogg. Ever.
 
Välkommen in i en värld full av kreativitet, mode och design - välkommen in i min värld.
 
Så vem är då jag? Jo, en 14-årig tjej från Skåne som i framtiden vill jobba som grafisk designer eller fotograf. Här på bloggen kommer ni få ta del av alla mina bilder, foto- och redigeringstips. Mode är en stor passion i mitt liv och därför kommer ni också få se en hel del inlägg med shoppingfynd och inspirerande modebilder. Är det något speciellt ni skulle vilja se här - kanske någon tävling, eller något speciellt ni vill att jag visar eller tipsar om - så är det bara att säga till. Hoppas ni gillar ni min lilla blogg, och glöm inte att lämna en kommentar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback