missing paris

 
 
Åh, vad jag älskar helger. Har haft en sjukt jobbig skolvecka - tre prov och två stora inlämningar - så det ska verkligen bli skönt att bara få koppla av, kolla på film och äta glass. Förresten, har ni smakat Magnum Caramel & Nuts? Förutom Ben & Jerry's är det nog min favoritglass. Älskar att den är så knaprig, och karamellsåsen i mitten kan jag ju inte heller klaga på. Hur som helst, ska nog inte hitta på något speciellt den här helgen. Har ju precis kommit igång med bloggen, så kommer nog ägna en hel del tid åt den.
 
Har ni planerat något kul?
 
Bilden är förresten tagen i Monets Trädgård i Paris. Mamma och jag var där förra året, och jag saknar verkligen den staden sjukt mycket. Så himla mysigt...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback