my cup of tea

 
 
 
 
Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade te, så det blev ett lyckligt slut på denna smått fruktansvärda dag i alla fall. Unnade mig dessutom lite knäckig äppelpaj - en favorit som man omöjligt kan tröttna på. Receptet hittar du här. Ikväll är det dags för, enligt mig, en av veckans stora höjdpunkter; Svenska Hollywoodfruar. Okej, ja, det är ett patetiskt och förfärligt program, men jag älskar det så mycket man bara kan älska någonting, just på grund av att det är så skrattretande och underbart underhållande.
 
Puss på er


fina bilder! älskar tee

Svar: Tack!
None None

2012-10-10 // 18:42:43

åh va mysigt!

Svar: Hihi. ;)
None None

2012-10-10 // 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback