oh my god

Okej, ärligt talat? Loggade precis in på blogg.se och vad ser jag? Statistiken har rusat iväg totalt! Vilken liten gulleplutt där ute är det som länkat mig? Kom igen, berätta nu för mig. Haha. Hur som helst, tack för alla besök. Hoppas att det är någon av er som vill komma tillbaka igen.
 
Idag var min första dag i skolan efter att jag bröt armen, men det var inga problem. Fick några knuffar just precis vid brottet (självklart var det inget de gjorde med flit) så det var väl kanske inte en helt smärtfri dag. Annars flöt allting på och det blev en lugn eftermiddag med mys i soffan framför TV:n.
 
Har för övrigt några nya intervjuer på gång, eftersom det verkade som att intervjun med Megapixlar var uppskattad.


2012-10-19 // 18:22:32
» Buhuu

Jag fattar inte.. är du den blåa eller den rosa? xD

Svar: Både och. De ena visar visningarna och den andra besökarna. Men det är inte det jag menar. Alltså, titta innan kurvan går upp så ser du hur stor skillnad det är.
None None

2012-10-20 // 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback