solsidan

 
 
Äntligen. Äntligen, äntligen, äntligen. Det är det enda jag kan säga. Som jag har längtat och väntat och sedan längtat lite till. Men ikväll smäller det. Väntan är över och det är dags för säsongspremiären av Solsidan. Hela familjen kommer sitta bänkad framför TV:n med munnen full av äppelpaj (som pappa varit gullig nog att baka) och skratta så det sprutar paj åt alla håll och kanter. Okej, nu kanske jag överdrev en smula, men nästan. Det är svårt att sätta fingret på vad det är som gör Solsidan så speciellt och unikt och fantastiskt och bara... helt... helt underbart. Men det är så himla typiskt "svenskt" och visst känner man igen sig en hel del? Så, nu vill jag höra vad ni tycker. Är ni lika exalterade över den nya säsongen som jag är? Kommer ni följa det?
 
Förresten, de har redan bestämt att det kommer bli både en fjärde och femte säsong. Jippi!


Hejhej! Grymt fin blogg! :D

gissa rätt på veckans GUess Who!? så har du chansen att bli länkad :)
http://freddaan.bloggplatsen.se/2012/09/28/8721631-veckans-guess-who/

Svar: Tack ska du ha!
None None

2012-10-07 // 19:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback