transformation

 
 
 
 
 
 
 
Några av er har hört av sig och frågat efter fler redigeringsrelaterade inlägg. Därför kommer här några bilder där de till höger är tagna direkt från kameran och de till vänster redigerade i Photoshop. "Före och efter"-bilder, helt enkelt. Jag har använt Florabella Actions blandat med några Night Fate Actions (inte av samma kvalitet, men gratis).
 
Jag funderar på att göra en redigeringsvideo för antingen Photoshop eller Picmonkey. Låter det intressant? Och i så fall, vad hade ni velat att jag visade?
 
Har hunnit med en hel del redigerande idag, eftersom vi har orientering under hela morgondagen och därmed inga läxor som behöver bli klara. Ikväll ska jag kolla på Top Model British Invasion, eftersom jag helt missade när det började visas på TV och nu därför ser det online. Ligger rejält efter så avslöja inget, okej? ;)


Grymt fin blogg, AVUNDSJUK!
Du skriver lagom med text, och den är välskriven, och SJUUKT fina bilder! Grymt!
Tycker du att iPhone 4s är kapabel till fina bilder? <3
Jag tycker det hade varit grymt kul om du la upp en video med redigeringstips från PicMonkey.

Svar: Tack så hemskt mycket! Gud vad glad jag blir.Åh, det betyder jättemycket att du tycker det!
Ja, absolut. Bilderna kan ju ibland bli lite korniga, men på vissa sorters bilder kan det blir riktigt coolt, och det finns ju faktiskt dem som älskar "korn" så mycket att de medvetet redigerar dit det efteråt.
Då fixar jag det!
None None

2012-10-09 // 19:06:14

Hur fina bilder som helst! Riktigt duktig på att fota är du! :)

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
None None

2012-10-10 // 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback