path into the unknown

 
 
Eftersom jag varit hemma från skolan med min brutna arm hela dagen - och faktiskt känner mig lite bättre - har jag fått ett och annat gjort idag. Som ni kan se har det kommit ett par nya blogginlägg, men jag har faktiskt också fixat en hemlig liten överraskning till er. Glöm inte att titta in imorgon för att få reda på vad det är för något.
 
Jag hade egentligen tänkt göra en redigeringsvideo till er i helgen, eftersom några av er efterfrågat det, men sedan inträffade ju olyckan och känner inte att jag klarar av det just nu. Men jag lovar att så fort jag kan röra och använda min vänstra arm igen ska jag sätta igång med en video till er!
 
Vad tror du att det är jag fixat? Skriv en kommentar och gissa.


» Vivvi

fin bild!

Svar: Tack!
None None

2012-10-11 // 21:43:28

Svar: hahaha men åååh, tack!! :)♥

Svar: Jag menar det verkligen! ^^
None None

2012-10-11 // 22:15:46

What i do not understood is actually how you are no longer actually much more smartly-liked
than you may be right now. You're so intelligent. You realize thus considerably in the case of this matter, produced me for my part imagine it from a lot of numerous angles. Its like men and women don't seem to be interested unless it's one thing to accomplish with Lady gaga! Your individual stuffs excellent. All the time care for it up!

2012-10-15 // 01:02:09

åh WOW vilken fin bild

Svar: Tack! :D
None None

2012-10-27 // 20:03:56

What's up, I would like to subscribe for this webpage to get latest updates, so where can i do it please help out.

Svar: Thank you! You can do that here: http://www.bloglovin.com/en/blog/4092379
None None

2012-10-29 // 05:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback